Mua ärsyttää se että mä sain aikoinaan meilin mikä oli vitsi siitä kun perheen äiti menee nukkumaan...miten se matkanvarrella nukkumaan mennessä tekee vielä miljoona eri hommaa mitkä se huomaa olevan rempallaan...

 

Mä kävin äsken parvekkeella katsastamassa ympäristöä (en oo kerrostalokyttääjä ;o)  ) no huomasin siinä sitten nuukahtaneet orvokkini jotka nähtävästi tarttee näillä keleillä joka päivä kastelua...Eikun keittiöön hakemaan vesipulloon vettä. Keittiössä mä tajuan että toi mun 1 1/2 litran vesipullo ei tuu millään mahtuu hanan alle koska tiskipöytä on täynnä likasia lautasia ja muita astioita.

 

Tiskikoneen tyhjäys ja likaset sisälle. Tässä vaiheessa mä huomasin että kaapinovessa on roiskeita joten otin rätin ja pesuaineen ja siivosin roiskeet pois...Samaan syssyyn huomasin keittiön lattialla jonkun likaläntin ja päätin vetästä pesten koko keittiön lattian. Tän jälkeen vein sen likaisen rätin kylppäriin ja siellä mä muistin että mulla on puhtaat märät vaatteet vielä koneessa.

 

Eikun tyhjäämään kuivausteline ja märät vaatteet koneesta taas telineeseen. Täytin samalla koneeseen uuden satsin likaisia vaatteita. No pari puhdasta märkää paitaa vaatii hengari kuivauksen joten kävelimpä sitten makkariin vaatekaapista hakee niitä hengareita ja ripustaessani ekaa paitaa kuivumaan, katsahdan parvekkeelle ja muistan että ne hitsin kukat on yhä ilman vettä....

 

Niin että näin meillä :o/