Noniin, mä sain päähäni että ennen etelänmatkaa mä haluan meidän 2vuotiaalle ommella mukaan unikkokankaasta mekkoja. Ja niinhän mä sitten suuntasin rattaat kohti Marimekko liikettä. Onneksi niillä ei ollut pientä unikkoa niissä kaikissa väreissä mitä mä kyselin sillä mä varmaan olisin sortunut ostamaan sitten kaikkia mahdollisia.

Nyt nappasin mukaani nää ihanuudet. Se musta unikkokukkakin oli aivan tajuttoman ihana mutta ei ehkä 2vuotiaan päällä :o/

592240.jpg

 

Parasta tässä on se että tuon ikäiselle ei tarttee ostaa mekkoihin kun se 50 senttiä kangasta :o)

 

.......Ja sitten mä uskaltauduin tiimariin ja kirjakauppaan. Oikeestaan erittäin onnistuneet reissut sillä (sorruin) siellä oli aikast hyviä tarjouksia.

592242.jpg

Noi ylhäällä olevat helmipaketit ja toi ääriviivatarra on tiimarista...noi helmipaketit oli eken kappale (ei paha!!)

Ja kuviopaprut (ääriviivatarrojen alla) sekä kaikki tarrat (2 pakettia lehmiä, yks paketti jotain poikien vihreitä ukkoja ja yks paketti hämähäkkimiestarroja, ja yks paketti koiratarroja) yhteensä 5 ekee!!

......se mitä mä noilla tarroilla teen...ni mä en tiiä :o)  :o/   no ompahan tulevaisuutta varten varalla. Apua, minkähänlainen mummo musta tulee????? Kaikkialla kaikkea tulevaisuuden varalle...

 

Tänään mun pitää mennä ostaa kaupasta väriaine hiuksiin. Mä ostin värinpoiston (Huom!! ekaa kertaa elämässä) Paketissa kyllä sanottiin selvällä suomenkielellä että värinpoistoaineen käsittelyn jälkeen värjää hiuksesi halutulla värillä. No mä fiksuna tyttönä aattelin pitää hiuksilleni kuitenkin "rauhoittumis" ajan (tuollaisen pari päivää ja sitten ostaisin halutun värin) ennen värin laittoa päähän.... Tuloksena mulla on nyt sen näköinen pää kun joskus 20 vuotta sitten kun kaverin kaa ekaa kertaa vaalennettiin hiuksemme blondiksi!!! Asiaa ei helpota se että ukko käkättää kun näkee mut ja kaveri ruinaa että pitäs ottaa kuva jotta hänkin näkee :o/

 

Hei tosi kiva kulkee huivi päässä kun hiukset on järkyn väriset!!! *elämä on*