Eilen sitten sain tekstiviestin että mun lundby ois matkahuollossa ja eikun kaikkien tekemisten jälkeen (työt,ruoka,kirppispöytä) ehdin just 4 minsaa ennen sulkemisaikaa sisään matkahuoltoon ja sain haltuuni tämän uuden projektini.

 

Tää on just semmoin lundby mitä oon halunnut kun ensimmäisen kerran pari kuukautta sitten semmoisen näin kuviskerhossa. Ja aika uskomattomalta se nyt vaikuttaa että tuo samanlainen nukkis tönöttää meidän olkkarissa kirjahyllyn päällä.

 

Heh, mun mies innostui myös heti ja mietti jo minne sinne tehdään takka.... Piti vähän toppuutella että minä sen sitten päätän kun tuo mun nukkis on.

 

Äitille soitin heti tänäaamuna ja kerroin hankinnastani. Äiti naureskeli että on se hyvä että joku hänen lapsistaan tykkää leikkiä nukkekodeilla, kun hänen nuorin (11v) ei enää leiki. Mutta ei hän kuvitellut että hänen 34 vuotias tytär oisi se joka alkaa nukkiksilla leikkimään.

 

Mutta tässä vähän "heiluvaa" kuvaa tästä ihanuudesta. Nyt se vaan saa jököttää hyllyllä ja mä mietiskelen rauhassa mitä mä aloitan ja mistä. Vähän huolestuttaa tuo suhde..eikö se ollut 1:16?? *huoh* eli aika miniä saa ruveta tekeen.....

526277.jpg

Jos mä tohon alan leikkaa lisää ikkunoita, teen pari kerrosta lisää ni eihän se oo nukkiksen pilaamista? Eihän??? Vähän pelottaa että pitäisikö kuitenkin kunnioittaa tuota mallia ja antaa sen olla tuommoinen? Kuitenkin se huutaa tuonne takaseinälle ikkunoita, alhaalle kerroksen, ja vielä tonne ylös yhtä kerrosta. Ja sitten mä haluun siihen avattavan julkisivun.....