Kevät tosissaan tulee ja sen huomaa mun tuotoksista. Mulla on tollasii kukka systeemeitä kanssa tehtynä vuosien varrella sekä itelle että lahjaksi että myyntiin. Ja yleensä kevään tullen mä muistan noi mun kukkaset ja kaivan esille ja rupeen taas vääntää niitä.

 

Tää nyt lähti likkeelle tänävuonna kyllä siitä että mulle tuli muistutus lasku kahesta puhelin laskusta kun ne oli jäänyt maksamatta. Joten piti kehitellä nyt kukkanen joka pitää mun laskuista huolta ettei ne enää huku!! Joten tässä kaksi *lasku kukkasta*

423087.jpg

Toi kukan alaosa joka on vihree ni ei oo oikeesti ton värinen vihree vaan se on sellain ihanan lemonin värinen...siis toi on niitä kankaita joita tossa vähän aika sitten esittelin. Kummasti vaan toi väri muuttu kuvaan... Mutta tää raikas kukkanen tulee nyt sitten meidän keittiöön pitelee mun laskut tallessa.

423088.jpg

Ja tässä toisessa kukkasessa värit on aivan semmoiset kuin ne on luonnossakin. Tää ei oo niin kirkas tapaus vaan tälläin vähän neutraalimpi. Jos jotakuta kiinnostaa ni mun kaikkia ompeluksia saa tilattua tilaustyönä haluamillaan väreillä pistää vaan meiliä [email protected] ni sovitaan tarkemmin. Ja mitään ostopakkoa ei oo ennenkö on nähnyt valmiin tuotoksen ja jos ei oo tyytyväinen kun tuotteen on saanut sen voi lähettää (omalla kustannuksella) takaisin ja mä maksan takaisin tuotteen hinnan eli näissä on tyytyväisyys takuu :o)

 

 

Sitten mä väänsin myös Terhon boxeihin näitä niin tärkeitä sammutuspeitteitä. Kuitenkin jos jossain vaiheessa lapsoset näitä katselee ni toi on vähän niinko piilomainontaa sammutuspeitteiden tärkeydestä koska niitä on Terhollakin...Tarttee vaan vääntää vielä lisää sillä mä laskin just eilen että mulla on valmiina 22 boxia Terhoilua.

423090.jpg

tohon pikkaseen sammutuspeitteeseen (joka on eka prototyyppi) ni oon tehnyt tekstiä valkoisella geelikynällä mutta se on aika huonolaatuista. Jos jollain on ideaa millä tekstit sais hyvin noin pieneen kirjoitettua ni ideat otetaan lämpöisesti vastaan. Nyt tuo sammutus peite on vähän "sotkuinen"

423091.jpg

Sammutuspeitteen alaosassa olevat mustat narut näyttää eripituisilta mutta toinen on vaan ylöspäin sojottaen, eli ne vaan näyttää eripituisilta. Sammutuspeitepussukka on tehty punaisesta trikoo kankaasta. Kun mä leikkasin jouluna niitä tonttuja paljon ni toi liimakäsitelty kankaan reuna jäi talteen ja siitä oli nyt sitten helppo vääntää noita sammutuspeitteitä. Noi mustat nauhat on myös trikoota. Sammutuspeitepussukan sisällä on valkoinen sammutuspeite joka on puuvilla neliö, joka on taiteltu sisälle pussukkaan.